• In Memoriam: Wies van Doornmalen

Gisteren (maandag 30 augustus) bereikte ons het droevige bericht dat Wies van Doornmalen is overleden. Hoewel hij al enige tijd met gezondheidsproblemen kampte, komt zijn overlijden toch nog zeer onverwacht.
    Wies was een trouw lid van Jan van Arckel, waarvan sinds 1984 als Penningmeester van het bestuur en zeer betrokken bij de club. Hoewel Wies, door zijn slechter wordende gezondheid steeds minder mobiel was, bleef hij tot het laatst grote waarde hechten aan zijn taken als bestuurslid. Wies verzaakte nooit, kwam altijd zijn afspraken na, was nauwkeurig, hield ons scherp en gaf duidelijk zijn mening als hij dat nodig vond. Tot op het laatst heeft hij een grote bijdrage gehad aan het besturen van onze club. Helaas verliezen we met Wies een zeer betrokken bestuurslid van de vereniging.

Namens bestuur en leden van Jan van Arckel willen wij Marian en de rest van de familie Van Doornmalen heel veel sterkte toewensen met dit verlies.